Wednesday, April 13, 2016

"Buddy Cops" Theme Song & Sub Song

"Buddy Cops" Theme Song


"Animal Party" - Bosco Wong & King Kong

神獸 Party 《刑警兄弟》 主題曲 - 黃宗澤/金剛

作曲: 人民英雄
填詞: 黃厚霖
編曲: 葉樹輝
監製: 鄧智偉/莊冬昕

開胸大V 兩Piece泳衣
縮水白Tee 喱士內衣
兇猛嘅Body 唔睇都白癡
Shoot to me 就知C定D

*仆街鳥 哈哈笑
飲酒溝女最緊要
小學雞 Chok住西
乜都認威最滑稽

Come on 脫掉外衣
Come on 脫掉上衣
Come on 着淨內衣
Come on 玩得開放啲
Come on 要去盡啲
Come on 要放蕩啲
Come on 要過份啲
Come on 開個交友P

Baby 亂Fing亂跳
日頭返工扮晒乖 夜晚落Club亂咁High
Baby 慾望大了
遇到好嘢就去街 萬一喪嘅就要Fly
Baby 現在就要
食家有嘢唔會嘥 用心去愛就會Buy
Baby 用力大叫
夏天最怕要食齋 未必最正亦要Try*

低胸露腰 高踭扮Cute
三餐食蕉 瘦身絕招
一個個排隊輪流撒陣嬌
今晚認真過返一兩招

Repeat *

Baby 亂Fing亂跳
在家無癮唔夠Free 落街戰鬥興奮啲
Baby 慾望大了
日本嗰個爽快啲 粵港嗰個親切啲
Baby 現在就要
大聲叫會高興啲 靜靜雞會悲壯啲
Baby 用力大叫
飯島最愛蒼老師 松崗澤圓愛麗絲

"Buddy Cops" Sub Song

"Love Skylight" - Kate Tsui

戀愛天窗 《刑警兄弟》 插曲 - 徐子珊

作曲: 黃懿德
填詞: 王仲傑
編曲: 葉肇中

凝望你 我眼中可看到未來
我愿意 一生擁有這精彩
讓我确信的 不再更改
動魄驚心地愛

就與我快樂逛一圈 我的美夢未揭穿
迷霧裡若愛中斷 留我在懷內取暖
沿路裡漸行漸遠 執子之手看盡後樂園
期望永沒有終點 繼續轉

期望過 細緻的戀愛很漫長
抱著我 不管風雨都欣賞
用笑聲打開 戀愛天窗
用我的心奉上

就與我快樂逛一圈 我的美夢未揭穿
迷霧裡若愛中斷 留我在懷內取暖
陪著我越行越遠 執子之手看盡後樂園
期望永沒有終點 繼續轉

在禁區快樂也心酸 也許這段路太短
遙望約定那麼遠 能愛著還是心軟
陪著我越行越遠 風景多好美麗像樂園
期望永沒有終點 繼續轉
來吧閉著眼牽手 繼續轉

*Credits to GSC Movies

No comments:

Post a Comment